Deff 2015

2015-04-19
14:03:00

6 av 14 veckor redan klara! Grymt!

Hej igen!
 
Efter en tids frånvaro med vädigt mycket att göra så tänkte jag återigen slänga in en snabb uppdatering!
 
Deffen går alldeles förträffligt måste jag säga! Imorgon får jag veta lite närmre huruvida jag ligger i fas eller ej inför Alströmerpokalen i juni! :) Spännande! Jag ser i spegeln att jag har minskat i kroppsfett, men hur mycket får vi som sagt se imorgon då jag ska göra min Tanitavågsmätning!
 
Förrförra måndagens mätning fick ju tyvärr utebli då något var lite konstigt med den. Jag gjorde tre olika mätningar och den visade olika resultat varje gång, med rätt stor differens. Vi får verkligen hoppas att den är som den ska imorgon!
 
Just nu sitter jag och väntar på att min kära torsk ska bli färdig i ugnen. Testar lite nya kryddor denna gång för att se om mina matvanor går att göra lite extra spännande. ;)
 
Efter maten så är det dags att gymma! Härligt! :-D Idag är det axlar och triceps som står på schemat. Det blir lite axelpress, olika typer av flyes, skull crushers, tricepspress, kick-backs med mera! ;)
 
På onsdag är jag återigen ledig från jobbet, så det lutar att jag uppdaterar bloggen då med bland annat resultatet från morgondagens Tanitamätning!
 
Stay tuned, folks!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: