Deff 2015

2015-04-27
15:53:38

#42 Halvvägs till tävling - 7 veckor har gått! Bilder, m.m.

Ja, då är jag alltså halvvägs genom årets ordinarie diet, även om jag kommer att fortsätta även efter utsatt tävlingsdatum!
 
Det har gått bra hittills och dessutom väldigt fort! Tiden då, det vill säga. Jag har gjort ett par små justeringar i kosten den sista veckan nu för att öka på fettnedgången något!
 
Nedan ser ni resultatet av 7 veckors - 49 dagars - deffande!
 
Framifrån ser vi ett tydligt tapp i fett på framför allt benen och även höft/mage. Att omkretsen på magen och höften har minskat ser vi även på sidobilden, men jag har framför allt märkt det på att mina kläder börjar sitta väldigt slappt - framför allt mina arbetskläder! Bakifrån ser vi att ryggmusklerna och "V:et" börjar träda fram, men här finns fortfarande en hel del att plocka.;)
 
Nu är det bara att köra vidare! Jag var alldeles nyligen på MMSports på Övre Husargatan och shoppade lite gottis som börjat ta slut här hemma. Det blev bland annat BCAA-XX, Kalium, CLA, Casein, Whey-100 och Isolate! :)
 
Jag får slutligen passa på att be om ursäkt för avsaknaden av gymbilder, men det tar verkligen emot att stå och fota sig själv på gymmet! Det sitter djupt inrotat i mig att på gymmet så gymmar man, inte leker paparazzi.. :p Ska man hela tiden knäppa av massa bilder så tappar man (i alla fall jag) fokus och tempo, samt att pulsen sjunker vilket minskar adrenalinnivåerna. Men vem vet! Jag kanske får för mig att knäppa av ett par ändå nu när resultaten börjar träda fram - mycket roligare då dessutom ;)
 
Följ mig på Instagram - Putteh123 - så får ni förutom dessa bilder se en massa annat från min vardag!
 
Ha det fint, så ses vi här om ett par dagar igen!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: