Deff 2015

2015-04-02
18:02:00

#39 Påfyllning av kosttillskottshyllan & bilder från 2014!

Afton, gott folk!
 
Idag är en väldigt schizofren dag här i Götet. Det har snöat, varit soligt och regnat inom loppet av ett par timmar. Nu sitter jag i alla fall inne i stugvärmen och gör storkok! Torsk i stora lass :-)
 
Efter jobbet var jag förbi MMSportsÖvre Husargatan och köpte allt möjligt gottis! Påskgodis, ni vet ;-)
För att vara lite mer specifik så fick det bli BCAA-XX, EAA-XX, Sloow Carbs, Whey-100, Whey Delite, Casin, HMB och ZMA! Yumyum.
 
Veckorna går jäkligt fort nu. Nästan lite för fort känns det som. Det har snart gått 4 veckor av årets deff! På måndag/tisdag blir det en ny Tanitamätning, så då får jag (och ni) se hur jag ligger till inför den stundande tävlingen i juni - Alströmerpokalen!
 
 
Lite bilder från 2014 års deff, för att avrunda inlägget! ;-)



Inom ett par dagar återkommer jag med ännu fler goa bilder från 2014 års deff! :-)
Stay tuned!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: